Het komt dichter bij - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Mirthe Jong - WaarBenJij.nu Het komt dichter bij - Reisverslag uit Friesland, Nederland van Mirthe Jong - WaarBenJij.nu

Het komt dichter bij

Door: Mirthe

Blijf op de hoogte en volg Mirthe

25 September 2016 | Nederland, Friesland

Nog maar liefst 2 dagen tot dat ik dan eindelijk vertrek naar Australië samen met Aurelia. Het word een lange vermoeiende reis met een overstap van 2 uur in Dubai. Ik voel de spanning nu iets meer in mijn lichaam. Dit ook denk ik omdat ik gister nog even heerlijk heb mogen feesten met leuke mensen op Flaeijl. En ik veel lieve, positieve woorden heb ontvangen. Ondanks dat het al bijna "normaal" is als je op jonge leeftijd je spullen pakt en de wereld gaat verkennen. Blijft het toch speciaal. Ik ga de gezelligheid in het mooie Friesland zeker missen. Maar sta 101 procent achter mijn beslissing. Dit moet een geweldige ervaring worden die ik bij mij zal dragen tot het einde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirthe

Actief sinds 16 Okt. 2016
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 11303

Voorgaande reizen:

27 September 2016 - 30 November -0001

Australië

Landen bezocht: